Jedna aplikácia pre všetku komunikáciu so zákazníkmi.
Najlepší cloudový softvér pre kontaktné centrá, ktorý vám pomôže poskytovať špičkovú starostlivosť o zákazníkov. Spracovávajte hlasové služby, e-maily, webový chat, SMS a všetku komunikáciu na sociálnych sieťach v jednom riešení s rozšírenými funkciami, ako je CRM, realtime panel a mnoho ďalšieho.
Všetko, čo potrebujete, aby ste zaujali a nadchli zákazníkov.
Smerujte interakcie pomocou jednoduchých alebo pokročilých pravidiel a pracovných postupov, ktoré môžete definovať a meniť podľa potreby.
Na rozdiel od mnohých iných riešení je funkcia ticketingu priamo integrovaná do produktu ako bezplatná funkcia.
Sledujte svoje hovory v reálnom čase alebo po ukončení hovoru. Nahrávanie hovorov je základnou súčasťou platformy, bez nutnosti inštalovať čokoľvek ďalšie.
Zdieľajte svoje znalosti medzi pracovníkmi starostlivosti o zákazníkov pomocou vstavanej znalostnej databázy, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou platformy.
Využite výhody jednoduchého integrovaného modulu CRM, ktorý umožňuje vašim operátorom zobraziť všetkých zákazníkov a ich interakcie, otvorené prípady a mnoho ďalších informácií.
Volajte svojim zákazníkom alebo iným kontaktom pomocou integrovaného modulu kampaní vrátane všetkých typov volaní - náhľadových, progresívnych, výkonných a prediktívnych.
Pozrite sa na komplexné štatistiky starostlivosti o zákazníkov, vytvorte si vlastné pomocou pokročilej analýzy a nakoniec všetko zostavte do pripraveného reportu, ktorý bude k dispozícii všetkým vašim manažérom a vedúcim tímov.
Rozšírenie umožňuje do e-shopu vložiť webchat. Vzhľad webového chatu upravovať podľa ľubovôle. Ponúkame úpravu všetkých textov, farieb a k dispozícii je aj celý rad predpripravených štýlov. A ak by vám to nestačilo, je možné si aj vyrobiť vlastný vzhľad.