Google Nákupy, známe aj ako Google Shopping alebo PLA (Product Listing Ads), patria medzi kľúčové zdroje tržieb v online reklame. Ich princíp je podobný a predstavujú tak priamu konkurenciu tovarovým porovnávačom, napríklad Heureka.cz a Zbozi.cz (na Slovensku potom Heureka.sk). Tým, že používateľom predstavujú všetky podstatné informácie o produktoch ešte pred návštevou konkrétnych webových stránok, zaistí, že na váš e-shop prichádzajú iba relevantní používatelia s vysokou pravdepodobnosťou nákupu.
Google Nákupy patria medzi popredné zdroje tržieb v online reklame. Fungujú na podobnom princípe a predstavujú tak priamu konkurenciu porovnávačom tovaru, ako sú Heureka.cz a Zbozi.cz. Užívateľom poskytujú kľúčové informácie o produktoch predtým, než navštívi konkrétne webové stránky. Tým sa zaisťuje, že na váš e-shop prichádzajú iba relevantní užívatelia s vysokou pravdepodobnosťou nákupu.