Predajné argumenty – USP

V tvrdej konkurencii online podnikania je dôležité návštevníkom vášho e-shopu ponúknuť vhodné argumenty, ktoré ich spolu s kvalitnou ponukou produktov presvedčia, aby nakúpili práve u vás. V marketingovej terminológii sa tieto argumenty nazývajú USP (Unique Selling Proposition) a sú kľúčové pre diferenciáciu a prilákanie zákazníkov.

Viac o rozšírení


Kde všade sa na vašom e-shope dajú nastaviť vaše predajné argumenty?

  1. Na úvodnej strane e-shopu – v nastavení šablóny na záložke Hlavná strana pridáte novú sekciu Predajné argumenty.
  2. V kategóriách produktov – v nastavení kategórie na záložke Nastavenie v časti Vzhľad kategórie pridáte novú sekciu Predajné argumenty.
  3. V detaile produktov – v nastavení modulu Predajné argumenty zapnete zobrazovanie v detaile produktu.
Predajné argumenty – USP

Marketing, Obsah

Cena zadarmo

Zadajte svoje údaje, my sa vám ozveme a radi s vami preberieme vaše potreby a otázky.

Odoslaním tohto formulára súhlasíte s prijímaním propagačných e-mailov od spoločnosti Digital Wizards Group s.r.o. týkajúcich sa jej produktov a služieb. Môžete sa kedykoľvek odhlásiť kliknutím na odkaz v dolnej časti našich e-mailov.